Płatności

Za zamówione w naszym sklepie produkty możesz zapłacić:

  1. za pośrednictwem serwisu PayPal
  2. za pośrednictwem platformy PayU
  3. tradycyjnym przelewem bankowym

Płatność tradycyjnym przelewem bankowym odbywa się na numer rachunku bankowego który znajduje się w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Zamówienie zostaje wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Dostawa

Dokładamy wszelkich starań by Twoje zakupy dotarły do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Większość zamówień złożonych w dni robocze do godziny 11:00 zostanie nadane przez nas jeszcze tego samego dnia. Czasami jednak z racji dużej ilości zamówień lub specjalnych akcji dostawa może się wydłużyć do kilku dni roboczych. O zmianach w czasie nadania przesyłki poinformujemy Cię mailowo.

Dla zamówień powyżej 799 zł oferujemy darmową dostawę.

Na terenie Polski paczki nadajemy następującymi firmami kurierskimi:

  • kurier DPD
    • koszt przesyłki to 10 zł
    • czas dostawy od 1 do 2 dni roboczych

  • kurier DHL
    • koszt przesyłki to 10 zł
    • czas dostawy od 1 do 2 dni roboczych

Koszt wysyłki towaru poza granice Polski, reguluje cennik dostaw. Czas dostawy może różnić się w zależności od kraju dostawy i może trwać od 3 do 7 dni roboczych.

W jakich godzinach przesyłki są dostarczane?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 – 18:00).
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 731 700 440 lub mailowo na store@ravensnowboards.com.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.