Płatności
Za zamówione w naszym sklepie produkty możesz zapłacić:
- za pośrednictwem serwisu PayPal
- za pośrednictwem platformy PayU
- tradycyjnym przelewem bankowym
Płatność tradycyjnym przelewem bankowym odbywa się na numer rachunku bankowego który znajduje się w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Zamówienie zostaje wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Dostawa
Dokładamy wszelkich starań by Twoje zakupy dotarły do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Większość zamówień złożonych w dni robocze do godziny 11:00 zostanie nadane przez nas jeszcze tego samego dnia. Czasami jednak z racji dużej ilości zamówień lub specjalnych akcji dostawa może się wydłużyć do kilku dni roboczych. O zmianach w czasie nadania przesyłki poinformujemy Cię mailowo.
Dla zamówień powyżej 799 zł oferujemy darmową dostawę.
Na terenie Polski paczki nadajemy następującymi firmami kurierskimi:
- kurier DPD
- koszt przesyłki to 10 zł
- czas dostawy od 1 do 2 dni roboczych
- kurier DHL
- koszt przesyłki to 10 zł
- czas dostawy od 1 do 2 dni roboczych
Koszt wysyłki towaru poza granice Polski, reguluje cennik dostaw. Czas dostawy może różnić się w zależności od kraju dostawy i może trwać od 3 do 7 dni roboczych.
W jakich godzinach przesyłki są dostarczane?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 – 18:00).
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 731 700 440 lub mailowo na store@ravensnowboards.com.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.